4 SEMcamp – agenda i zapisy

Jakiś czas temu zapowiadałem czwarte spotkanie SEMcampu 23 września 2009 roku. W dzisiejszym poście podaję agendę spotkania. Zapraszam do rejestracji poprzez formularz rejestracyjny.

Szczegóły tego spotkania


Spotkanie udało się zorganizować dzięki uprzejmości dziekana Kolegium Nauk o przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, pana prof. dr hab. Andrzeja Hermana.

Spotkanie rozpocznie się w środę 23 września w Warszawie o godzinie 17.30 na SGH, Aula II (w podziemiach SGH), budynek Główny na Al. Niepodległości 162 (zaraz obok przystanku metra Pole Mokotowskie).

Program spotkania


Jak zwykle spotkanie będzie obejmowało 3 prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u, które rozpoczną się około godziny 17.30.

  • 1. Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Wyniki organiczne i sponsorowane a promocja marki

Jakie rzeczy warto brać pod uwagę przy aktywnościach SEO i linkach sponsorowanych w kontekście promocji marki? W jakich przypadkach określonej wyniki wyszukiwarek mogą pomoc naszej marce, a kiedy mogą jej zaszkodzić? Przykłady badań związanych z rolą wyszukiwarek w promocji marki.

  • 2. Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)

Copywriting w aspekcie kampanii linków sponsorowanych

Podejście do copywritingu wczoraj i dziś. Jak zabrać się do tworzenia dobrych tekstów reklamowych? Analiza intencji uzytkownika wyszukiwarki w kontekście tworzenia przekazu. Unikatowa propozycja sprzedaży – O co chodzi i jak ją znaleźć.

  • 3. Tomasz Lewandowski (Bluerank.pl)

Analityka i optymalizacja formularzy internetowych z wykorzystaniem Google Analytics i Optymalizatora Witryny

Zastosowanie Google Analytics w analityce i optymalizacji formularzy. Analiza stopnia wypełniania formularza i analiza błędów w formularzach. Proces optymalizacji formularzy dla nowego serwisu i proces optymalizacji dla formularzy już istniejących w serwisie. Wykorzystanie Optymalizatora Witryny przy optymalizacji formularzy.

Część nieoficjalna SEMcampu


Po prezentacjach, czyli około godziny 21.00 starym zwyczajem zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką). Starym zwyczajem powtórzę też dla jasności, że nie chciałem w spotkanie mieszać żadnego sponsora, więc każdy płaci za siebie :) .

Zapisy na SEMcamp