Zgodnie z tym, co jakiś czas temu pisałem zapraszam na 10, całodniowe spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie.
Tym razem w nowym miejscu – Na auli im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego.
Rejestracja na SEMcamp
- Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy prawie za darmo
- Możliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkach
- Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży
O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, że prawie w każdym poprzednim brało udział po kilkuset uczestników.
Kiedy: 5 lipca 2012 (czwartek) w Warszawie
Gdzie: uczelnia Łazarskiego, ul. Świeradowska 43 (niedaleko przystanku metra Wilanowska) – aula 58 im. Andrzeja Falandysza. Aula znajduje się na parterze, wejście E. Przy wejściu będą wskazówki jak trafić na aulę.Wskazówki dojazdu
Czas trwania: 9.50 – 19:00
SEMcamp odbędzie się dzięki uprzejmości uczelni im. Ryszarda Łazarskiego, który udostępnił za darmo aulę na 450 osób. Dziękujemy!
- 9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników
- 10.20-11.00 – Jak efektywnie promować strony mobilne i aplikacje? – Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
Integracja AdMoba z Google AdWords. Jakie formy reklamowe są szczególnie efektywne przy promocji strony mobilnej i aplikacji? Benchmarki kampanii w mobilnych produktach Google. O czym należy pamiętać przy promocji strony mobilnej i aplikacji?
- 11.00 – 11.50 – Skuteczne zarządzanie contentem video na YouTube – Andrzej Furtak (Google.pl)
Jak skutecznie wykorzystać wszystkie dostępne funkcje YouTube, tak by materiały video stały się widoczne w serwisie? Najczęściej spotykane błędy, luki przy kampaniach na Youtube. Przykłady skutecznych strategii promowania wideo na Youtube.
- 11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy
- 12.20 – 13.10 – Wszystko co trzeba wiedzieć o Wyniku Jakości – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)
Wynik Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających wpływ na sukces kampanii AdWords. Większość osób wie co to jest za wskaźnik, ale wiele drobnych luk w wiedzy na jego temat przekłada się dość często na gorsze wyniki kampanii lub brak informacji o przyczynach porażki optymalizacji. Tym razem chcemy wyprostować kwestie Wyniku Jakości raz na zawsze.
- 13.10 – 14.00 – UUU czyli “Unikalnosc” Unikalnego Użytkownika – Maciej Lewiński – (www.isurvival.pl)
Liczenie unikalnych użytkowników w Google Analytics w świetle rozwoju ruchu mobilnego i rozpowszechnienia Internetu. Na ile unikalny jest “unikalny użytkownik”? Jak podejść do tematu unikalności ruchu.
- 14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad
- 15.00 – 15.40 – Link Building po Penguin Update w kontekście TrustRank – Cezary Lech(MaxROY.com)
Jak skutecznie linkować serwisy internetowe? Fakty i mity w linkowaniu.
Co zmiany w algorytmach Google zmieniły w linkowaniu?
- 15.40 – 16.30 – Jak się robi SEO w Onet? – Grzegorz Strzelec (Onet.pl)
Interesuje Cię jak się robi SEO w największym portalu w Polsce? Jak Onet dba o widoczność witryn? Chcesz poznać „magiczne” sztuczki wykorzystywane przez pozycjonerów Onetu?
- 16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy
- 17.00 – 17.40 – Drogi SEMito. AdWords umarło. Poznaj 5 sekretnych sposobów jak możesz to wykorzystać – Grzegorz Mogilewski (Headway)
Świat marketingu w wyszukiwarkach się zmienia. To co działało wczoraj, ledwo działa dziś. Ale czy będzie działało jutro? Czy będzie działało dla Ciebie? Dowiesz się już 5tego lipca. I co ważniejsze, będziesz wiedział co z tym dalej zrobić”.
- 17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego.
Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów z branży poświęcony zagadnieniom marketingu w wyszukiwarkach (Mariusz Gąsiewski, Przemek Modrzewski, Maciej Lewiński, Grzegorz Strzelec, Cezary Lech, Grzegorz Mogilewski):
- co się zmienia, a co zostaje takie samo w algorytmach Google
- AdWords czy SEO – co się bardziej opłaca?
- na co warto stawiać w rozwoju usług agencji
- jak to jest naprawdę z tymi updatami Google
- pytania z publiczności – dodawaj i głosuj na nie poprzez poniższy formularz
I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce. Koniecznie z dopiskiem “SEMcamp” w przelewie.
Najpilniejszym obecnie celem fundacji jest sfinansowanie operacji kilkorga podopiecznych z porażeniem mózgowym – zabiegu fibrotomii metodą Ulzibata. Zabieg polega na usunięciu przykurczy mięśni i przyczyny bólu, daje choremu dziecku dużo większą sprawność fizyczną, szansę na samodzielność. Metoda jest w Polsce stosunkowo nowa, ale daje świetne efekty w leczeniu niepełnosprawnych dzieci. Niestety koszt jednej operacji to 11 tys. zł.
Dane do przelewu
Fundacja “Mam serce”
ul. Wita Stwosza 12
02-661 Warszawa
Nazwa banku: Millennium Bank
Numer konta: 26 1160 2202 0000 0001 6899 7325
Tytuł przelewu: SEMcamp (bardzo ważne, aby w tytule była nazwa SEMcamp)
Fundacja, w razie potrzeby, wystawia potwierdzenie wpłaty potrzebne do rozliczenia darowizny w sprawozdaniu rocznym, tylko prosimy o maila z danymi firmy i potwierdzeniem przelewu na adres: joanna.kostecka@mam-serce.org.
Potwierdzenie przelewu
Potwierdzenie przelewu prosimy przynieść ze sobą wydrukowane lub wysłać do nas potwierdzenie mailem na adres semcamp@gmail.com. W tytule wiadomości prosimy umieść imię i nazwisko uczestnika spotkania.Zapisy na SEMcamp
W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.