Zapisy na 9 spotkanie SEMcampu 15 grudnia 2011

  • Zgodnie z tym, co jakiś czas temu pisałem zapraszam na 9, tym razem całodniowe spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie w Szkole Głównej Handlowej
    • 15 grudnia 2011 o godzinie 10.00 w auli A w budynku A Szkoły Głównej Handlowej ul Rakowiecka 24



    Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?
    • Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy prawie za darmoMożliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkachMożliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

    O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.
    Data i miejsce spotkania
    Spotkanie rozpocznie się 15 grudnia 2011 (czwartek) w Warszawie o godzinie 10.00 na SGH, Aula A, budynek A na ul Rakowiecka 24 (zaraz obok przystanku metra Pole Mokotowskie).



    9 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.

    Czwartek, 15 grudnia 2011, aula A w budynku A SGH
  • 9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników
  • 10.20-11.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Wykorzystanie potencjału wyszukiwania i marketingu mobilnego

Czy wyszukiwanie mobilne jest już warte uwagi? Jaką ma skalę teraz i jakiej skali możemy oczekiwać w przyszłości. Jak wykorzystać potencjał marketingu mobilnego za pomocą narzędzi Google i AdMob?

  • 11.00 – 11.50 – Maciej Ołpiński (Google.pl)

Jak zarobić na wideo online?

Jakie możliwości agencjom i reklamodawcom daje wideo online? Praktyczne rady na temat przygotowania efektywnej kampanii na Youtube. Benchmarki kampanii na Youtube

  • 11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 12.20 – 13.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)

Jak zwiększyć wskaźnik konwersji o 200%? – optymalizacja formularzy..

Formularz to jeden z najważniejszych elementów LP. Jak stworzyć dobry formularz. Jak optymalizować formularze. Strategia wykorzystania formularzy na LP. Strategicznie ważne elementy formularza.

  • 13.10 – 14.00 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)

Strategia w SEO, czyli o tym jak król Borowik szedł na wojnę z muchami.

Czyli o tym jak się przygotować do pozycjonowania w zależności od tego co chcemy osiągnąć i gdzie będziemy się pozycjonować.
Opowiem o tym, na co zwracam uwagę przy pozycjonowaniu standardowym, jak dziele etapy i co wykonuję w każdym z nich. Planowanie działań przy pozycjonowaniu long tail, seo video.





  • 14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad (w ciągu 2-3 dni dodamy listę miejsc, gdzie można zjeść w okolicy)
  • 15.00 – 15.40 – Grzegorz Mogilewski (Headway)

Wyróżnij się albo zgiń czyli jak wykorzystać potencjał ogólnych słów kluczowych… gdy CTR Ci nic nie powie.

Jak pracować w AdWords z z generycznymi, mało opisowymi, ale wysoko-wolumenowymi słowami kluczowymi? Jak tworzyć przekazy reklamowe dla generycznych słów kluczowych? Jak tworzyć przekaz na stronie docelowej dla ogólnych słów kluczowych?

  • 15.40 – 16.30 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)

Pozycjonowanie Long Tail. Od pucybuta do milionera..

Case witryny, która jeszcze 3 lata temu miał 300 UU/dzień, dziś ma 10k UU/d. Strategiczne i techniczne ujęcie pozycjonowania Long tail. Z podziałem na etapy, co było robione, w którym etapie i jakie były tego efekty.
Dokładna prezentacja z opisem, jak i po co

  • 16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 17.00 – 17.40 – Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Zastosowanie Google+ w działaniach marketingowych

Jak wykorzystać Google+ w działaniach marketingowych? Ciekawe przykłady zastosowań Google+ na świecie. Różnice pomiędzy profilami Google+ i stronami Google+.

  • 17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego.

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Tym bardziej, że samo spotkanie organizowane jest w okresie przedświątecznym, co powinno być dla każdego dodatkową motywacją, aby dzielić się tym co ma z tymi, których los doświadczył.

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.


Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka.

Fundacja Mam serce




Potwierdzenie przelewu może być:

  • załączane przy formularzu rejestracyjnym,
  • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
  • okazane osobiście w czasie rejestracji

Zapisy na SEMcamp
W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Część nieoficjalna SEMcampu w czwartek 15 grudnia 2011


Po prezentacjach w czwartek, czyli około godziny 19.00 starym zwyczajem zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką).

Komentarze i sugestie

Wszelkie sugestie, komentarze, pytania proszę przesyłać na adres semcampMALPAgmail.com lub na m.gasiewskiMALPAittechnology.us.

Co to jest SEMcamp?


SEMcamp to cykliczne, bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.

W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.