Po narodzinach pomysłu cyklicznego spotkania specjalistów SEM, publikacji wstępnych założeń spotkania nadszedł czas na podanie szczegółów pierwszego spotkania.
Spotkanie udało się zorganizować dzięki uprzejmości dziekana Kolegium Nauk o przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, pana prof. dr hab. Andrzeja Hermana.
Szczegóły pierwszego spotkania SEMcamp
Spotkanie rozpocznie się 21 stycznia o godzinie 17.15 na SGH, Budynek S na ul. Batorego 8 pok. 25.
Harmonogram spotkania
1. Mariusz Gąsiewski (ItTechnology.us) – Techniczne i metodologiczne aspekty śledzenia konwersji w Google Analytics. Jakie sprawy związane z niestandardową konfiguracją Google Analytics powinien znać specjalista SEM?
2. Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl) – testowanie tekstów reklamowych w kampaniach linków sponsorowanych. Przygotowywanie założeń, testowanie reklam, ocena efektywności tekstów.
3. Bartek Berliński (Berlinski.pl) – Dzień Specjalisty SEO w dużym e-commerce. Jak wygląda pozycjonowanie wielkiego serwisu internetowego i czym się różni od pracy pozycjonera pracującego w małej firmie?
Po prezentacjach, czyli około godziny 20.30 zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką). Dla jasności, nie chciałem w spotkanie mieszać żadnego sponsora, więc każdy płaci za siebie :).
Zapisy na spotkanie
Ze względu na ograniczenia sali zapisy zostały już zakończone.