Zapisy na SEMcamp 21 stycznia

Po narodzinach pomysłu cyklicznego spotkania specjalistów SEMpublikacji wstępnych założeń spotkania nadszedł czas na podanie szczegółów pierwszego spotkania.

Spotkanie udało się zorganizować dzięki uprzejmości dziekana Kolegium Nauk o przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, pana prof. dr hab. Andrzeja Hermana.

Szczegóły pierwszego spotkania SEMcamp

Spotkanie rozpocznie się 21 stycznia o godzinie 17.15 na SGH, Budynek S na ul. Batorego 8 pok. 25.

Harmonogram spotkania

1. Mariusz Gąsiewski (ItTechnology.us) – Techniczne i metodologiczne aspekty śledzenia konwersji w Google Analytics. Jakie sprawy związane z niestandardową konfiguracją Google Analytics powinien znać specjalista SEM?

2. Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl) – testowanie tekstów reklamowych w kampaniach linków sponsorowanych. Przygotowywanie założeń, testowanie reklam, ocena efektywności tekstów.

3. Bartek Berliński (Berlinski.pl) – Dzień Specjalisty SEO w dużym e-commerce. Jak wygląda pozycjonowanie wielkiego serwisu internetowego i czym się różni od pracy pozycjonera pracującego w małej firmie?

Po prezentacjach, czyli około godziny 20.30 zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką). Dla jasności, nie chciałem w spotkanie mieszać żadnego sponsora, więc każdy płaci za siebie :).

Zapisy na spotkanie

Ze względu na ograniczenia sali zapisy zostały już zakończone.