Zgodnie z tym, co pisałem kilka dni temu zapraszam na 13 spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie. W artykule możecie zapoznać się z dokładną agendą.
SEMcamp tradycyjnie na nowoczesnej auli im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego.
Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?
- Możliwość uzyskania zaawansowanej wiedzy od specjalistów prawie za darmo
- Możliwość spotkania osób z branży marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej, pozycjonowania, social
- Możliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży
O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.
Data i miejsce spotkania
Spotkanie rozpocznie się 27 czerwca 2013 (czwartek) w Warszawie o godzinie 12.00 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiego 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).
Uniwersytecki partner SEMcampu
Podobnie jak w poprzednich edycjach SEMcamp odbędzie się dzięki współpracy z uczelnią im. Ryszarda Łazarskiego. Uczelnia udostępniła za darmo aulę na 450 osób. Dziękujemy!
Program spotkania
13 spotkanie SEMcampu tradycyjnie będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami: SEM-u, analityki internetowej, social, mobile.
Czwartek, 27 czerwca, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego
GODZINA | PROGRAM | PRELEGENT |
---|---|---|
11.30 – 12.00 | Rejestracja uczestników | |
11:50-12:00 | Wstęp – sprawy organizacyjne | |
12.00-13.00 | Strony mobilne i strony responsywne | Mariusz Gąsiewski – Marketing w internecie |
Jak niedużym kosztem optymalizować stronę dla urządzeń mobilnych? Dedykowana strona mobilna czy strona responsywna? Jak wykorzystywać dane do optymalizacji stron mobilnych? | ||
13.00 – 13.45 | Modelowanie atrybucyjne – koniec ery szklanej kuli w marketingu? | Przemysław Modrzewski – MarketingLAB.pl |
Przemek odpowie na 3 ważne pytania dotyczące nowego narzędzia w Google Analytics. Do czego zdolne jest nowe narzędzie modelowania atrybucyjnego w Google analytics, jak je wykorzystać w praktyce i jak przekładać wyniki analiz na działania marketingowe. | ||
13.45 – 14.45 | Przerwa na kawę i pogaduchy | |
14.45 – 15.30 | Cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych czyli Jak efektywnie reklamować się na platformach społecznościowych. | Grzegorz Mogilewski Mogilewski.pl |
Platformy społecznościowe dla części firm oferują olbrzymie możliwości promocji usług i produktów. Dla sporej grupy firm nie jest to dobre i efektywne narzędzie obecności w sieci. Chcesz dowiedzieć się dla kogo ma to sens, dla kogo nie? Czas zatem odkryć biznesowe cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce. | ||
15.30 – 16.15 | Remarketing od podszewki do surdutu – rozwiązania skrojone na miarę. | Piotr Rudnicki Uniwersytet Jagielloński |
Jak kreatywne działania remarketingowe mogą nie tylko przyśpieszyć sprzedaż, ale również pozyskać nowych, wcześniej niezdecydowanych użytkowników. Praktyczne i skuteczne wykorzystanie zarówno starych metod w sposób innowacyjny, jak i przegląd najnowszych możliwości okraszony sprawdzonymi strategiami wykorzystania. | ||
16.15 – 16.45 | Przerwa na obiad | |
16.45 – 17.15 | Remix lubi się powtarzać. Kreatywna wtórność w reklamie video online. | Maciej Ołpiński MaciejOlpinski.com |
Jak wykorzystać globalne platformy ‘mikro usług’ do produkcji video na YouTube? Nowe możliwości kreatywne dla małych reklamodawców i agencji SEM. | ||
17.15 – 18.00 | Ekspertów czas – Google Authorship | Cezary Glijer Cezzy.pl |
Wobec rosnącego znaczenia Authorship w algorytmie Google warto zrozumieć o co chodzi i jak najszybciej zaimplemetować. W prezentacji będzie mowa zarówno o stronie technicznej jak i korzyściach wynikających ze stosowania mikroformatu. | ||
18.00 | do ostatniego uczestnika:) | |
spotkanie “na piwie” w lokalu Charlie. |
Czy spotkanie jest darmowe?
I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.
Z tego względu prosimy, aby w formie „opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na cel charytatywny. W tym wydaniu SEMcampu zbieramy pieniądze na Fundację Edukacyjną w Wałbrzychu.
Fundacja Edukacyjna im.siostry Wandy Garczyńskiej powstała, aby pomoc dzieciom z okolic Wałbrzycha (rodzin ubogich, potrzebujących pomocy, dotkniętych nieszczęściem). Fundacja prowadzi świetlicę środowiskową pod nazwą „Kuźnia Talentów”, w której wolontariusze i wychowawcy opiekują się dziećmi, pomagają im w nauce, rozwijają ich talenty.
Przychodzi tam codziennie od 15 do 30ciorga dzieciaków w wieku od 3 do 16 lat.
Pomoc dla Fundacji Edukacyjnej i opłata za SEMcamp
W ramach „opłaty” za SEMcamp pomóż Fundacji Edukacyjnej wpłacając na poniższe konto:
5510 2050 9500 0050 0201 522549
W tytule wpłaty koniecznie należy wpisać: „SEMcamp dla Fundacji Edukcyjnej”
Potwierdzenie przelewu może być:
- przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
- okazane osobiście w czasie rejestracji
Zapisy na SEMcamp
Afterparty – Powrót do tradycji
Po SEMcampie zapraszamy wszystkich chętnych do spotkania przy różnego rodzaju napojach gdzie będziemy mogli wymieniać opinie i podyskutować o naszej branży w bardziej nieformalny i rozluźniony sposób.
Afterparty odbędzie się zaraz po zakończeniu SEMcampu w 5 minut od miejsca imprezy. Rezerwujcie czas bo warto
Gdzie znajduje się lokal ilustruje poniższa mapka.
Co to jest SEMcamp?
SEMcamp to cykliczne, (prawie) bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.
W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.