Pokaż się na 4 spotkaniu SEMcampu 23 września 2009

Masz coś do powiedzenia w dziedzinie marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej, pozycjonowania, linków sponsorowanych i chcesz się tym podzielić z innymi? Masz ku temu okazję na 4 już spotkaniu SEMcampu, który odbędzie się 23 września 2009 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie o godzinie 17.30.

Chcesz coś przedstawić?

Osoby, które chciałby przedstawić prezentację, case study na 4 spotkaniu SEMcampu zachęcam do kontaktu ze mną na maila semcampMALPAgmail.com lub na m.gasiewskiMALPAittechnology.us.

Jakie prezentacje?

Jak wiadomo w idei spotkania ma ono obejmować 3 prezentacje obejmujące zagadnienia marketingu w wyszukiwarkach i SEM-u.

  1. SEO i wyniki organiczne
  2. AdWords i wyszukiwanie płatne
  3. analityka internetowa

Zasady prezentacji

  • Prezentacje mają mieć po około 45 minut
  • Wszystkie prezentacje będę prowadzone w szablonie PowerPoint SEMcampu (można dodać nieduże logo swojej firmy)
  • Spotkania mają charakter wybitnie niekomercyjny i tak sam charakter mają mieć też prezentacje.
  • Prezentacje mają pokazywać rzeczy nowe, a nie takie, które zaliczyły już kilka konferencji.
  • Prezentacje mają pokazywać rzeczy zaawansowane i ciekawe dla branży
  • Prezentacje mają się opierać na przejrzystości, tzn bez sytuacji typu: mamy case study, pokażemy co osiągnęliśmy, ale nie pokażemy, jak to zrobiliśmy
  • Prezentacje lub ich szczegółowe plany powinny zostać dostarczone na 1-2 tygodnie przed spotkaniem.

Miejsce spotkania

Zgłoszenia chęci wystąpienia na SEMcampie powinno zawierać w miarę treściwe przedstawienie tematu, aby dało się na jego podstawie wywnioskować, co dana osoba chce przedstawić na prezentacji.

Spotkanie rozpocznie się w środę 23 września w Warszawie o godzinie 17.30 na SGH, Aula II (w podziemiach SGH), budynek Główny na Al. Niepodległości 162 (zaraz obok przystanku metra Pole Mokotowskie).