- Zgodnie z tym, co jakiś czas temu pisałem zapraszam na 9, tym razem całodniowe spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie w Szkole Głównej Handlowej
- 15 grudnia 2011 o godzinie 10.00 w auli A w budynku A Szkoły Głównej Handlowej ul Rakowiecka 24
Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?- Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy prawie za darmoMożliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkachMożliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży
O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na każdym spotkaniu mieliśmy po kilkuset uczestników.
Data i miejsce spotkania
Spotkanie rozpocznie się 15 grudnia 2011 (czwartek) w Warszawie o godzinie 10.00 na SGH, Aula A, budynek A na ul Rakowiecka 24 (zaraz obok przystanku metra Pole Mokotowskie).
9 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.
Czwartek, 15 grudnia 2011, aula A w budynku A SGH - 9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników
- 10.20-11.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
Wykorzystanie potencjału wyszukiwania i marketingu mobilnego
Czy wyszukiwanie mobilne jest już warte uwagi? Jaką ma skalę teraz i jakiej skali możemy oczekiwać w przyszłości. Jak wykorzystać potencjał marketingu mobilnego za pomocą narzędzi Google i AdMob?
- 11.00 – 11.50 – Maciej Ołpiński (Google.pl)
Jak zarobić na wideo online?
Jakie możliwości agencjom i reklamodawcom daje wideo online? Praktyczne rady na temat przygotowania efektywnej kampanii na Youtube. Benchmarki kampanii na Youtube
- 11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy
- 12.20 – 13.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)
Jak zwiększyć wskaźnik konwersji o 200%? – optymalizacja formularzy..
Formularz to jeden z najważniejszych elementów LP. Jak stworzyć dobry formularz. Jak optymalizować formularze. Strategia wykorzystania formularzy na LP. Strategicznie ważne elementy formularza.
- 13.10 – 14.00 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)
Strategia w SEO, czyli o tym jak król Borowik szedł na wojnę z muchami.
Czyli o tym jak się przygotować do pozycjonowania w zależności od tego co chcemy osiągnąć i gdzie będziemy się pozycjonować.
Opowiem o tym, na co zwracam uwagę przy pozycjonowaniu standardowym, jak dziele etapy i co wykonuję w każdym z nich. Planowanie działań przy pozycjonowaniu long tail, seo video.
- 14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad (w ciągu 2-3 dni dodamy listę miejsc, gdzie można zjeść w okolicy)
- 15.00 – 15.40 – Grzegorz Mogilewski (Headway)
Wyróżnij się albo zgiń czyli jak wykorzystać potencjał ogólnych słów kluczowych… gdy CTR Ci nic nie powie.
Jak pracować w AdWords z z generycznymi, mało opisowymi, ale wysoko-wolumenowymi słowami kluczowymi? Jak tworzyć przekazy reklamowe dla generycznych słów kluczowych? Jak tworzyć przekaz na stronie docelowej dla ogólnych słów kluczowych?
- 15.40 – 16.30 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)
Pozycjonowanie Long Tail. Od pucybuta do milionera..
Case witryny, która jeszcze 3 lata temu miał 300 UU/dzień, dziś ma 10k UU/d. Strategiczne i techniczne ujęcie pozycjonowania Long tail. Z podziałem na etapy, co było robione, w którym etapie i jakie były tego efekty.
Dokładna prezentacja z opisem, jak i po co
- 16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy
- 17.00 – 17.40 – Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
Zastosowanie Google+ w działaniach marketingowych
Jak wykorzystać Google+ w działaniach marketingowych? Ciekawe przykłady zastosowań Google+ na świecie. Różnice pomiędzy profilami Google+ i stronami Google+.
- 17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego.
Czy spotkanie jest darmowe?
I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Tym bardziej, że samo spotkanie organizowane jest w okresie przedświątecznym, co powinno być dla każdego dodatkową motywacją, aby dzielić się tym co ma z tymi, których los doświadczył.
Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.
Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka.
Potwierdzenie przelewu może być:
- załączane przy formularzu rejestracyjnym,
- przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
- okazane osobiście w czasie rejestracji
Zapisy na SEMcamp
W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.
Część nieoficjalna SEMcampu w czwartek 15 grudnia 2011
Po prezentacjach w czwartek, czyli około godziny 19.00 starym zwyczajem zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką).
Komentarze i sugestie
Wszelkie sugestie, komentarze, pytania proszę przesyłać na adres semcampMALPAgmail.com lub na m.gasiewskiMALPAittechnology.us.
Co to jest SEMcamp?
SEMcamp to cykliczne, bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.
W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.