Zapisz się na 8 SEMcamp 30 czerwca i 1 lipca 2011

  • Zgodnie z tym, co jakiś czas temu pisałem zapraszam na 8, tym razem dwudniowe spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie w Szkole Głównej Handlowej
    • 30 czerwca 2011 o godzinie 16.20 w auli A w budynku A Szkoły Głównej Handlowej ul Rakowiecka 241 lipca 2011 o godzinie 16.20 w auli VII (na 3 piętrze) w budynku Głównym Szkoły Głównej Handlowej Al. Niepodległości 162



    Dlaczego warto wybrać się na SEMcamp?
    • Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy prawie za darmoMożliwość spotkania szeregu specjalistów marketingu w wyszukiwarkachMożliwość poszerzenia kontaktów, poznania osób z branży

    O tym, że warto odwiedzać SEMcamp może świadczyć fakt, iż na ostatnim spotkaniu mieliśmy około 350 uczestników.
    Data i miejsce spotkania
    Spotkanie udało się zorganizować dzięki uprzejmości dziekana Kolegium Nauk o przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, pana prof. dr hab. Andrzeja Hermana.Spotkanie rozpocznie się 30 czerwca 2011 (czwartek) w Warszawie o godzinie 16.00 na SGH, Aula A, budynek A na ul Rakowiecka 24 (zaraz obok przystanku metra Pole Mokotowskie).


    Program spotkania
    8 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.

    I dzień – czwartek, 30 czerwca, aula A w budynku A SGH
  • 16.00 – 16.20 – Rejestracja uczestników

Jak wykorzystywać dane z wyszukiwania w marketingu

Jak wykorzystać dane z reklamy AdWords i wyników organicznych? Jak pokazać klientowi, brand managerowi wartość danych, które można zebrać z wyszukiwania. Jak optymalizować działania marketingowe na podstawie danych online?

Optymalizacja kampanii AdWords na sieć reklamową Google?

Optymalizacja i rozwijanie kampanii w Sieci reklamowej Google. Jak wygrywać aukcję w obrębie Sieci reklamowej, obniżać stawki i zwiększać potencjał kampanii.

  • 17.30 – 17.50 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 17.50 – 18.30 – Cezary Glijer (Cezzy)

Zagadki, znaczenie tagu TITLE w pozycjonowaniu

Temat tagu TITLE. Dobre praktyki związane z optymalnym tworzeniem tego elementu (na podstawie zaleceń Google, opinii 37 specjalistów zapytanych w tym kontekście przez serwis Seomoz.org oraz własnych doświadczeń). Omawiane będą takie cechy TITLE jak: długość, kolejność słów, unikalność, keyword stuffing i wiele innych, Pokazane będą również narzędzia pomocne w tworzeniu optymalnego tagu TITLE.

  • 18.30 – 19.10 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)

Filtry i kary w wyszukiwarkach

W prezentacji zostanie poruszony temat filtrów jakie można otrzymać podczas pozycjonowania. Zostaną omówione najczęściej spotykane filtry, jakie mogą być ich przyczyny oraz co można zrobić próbując je usunąć.

  • 19.10 – 19.30 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 19.30 – 20.40 – panel dyskusyjny z udziałem specjalistów z branży poświęcony zagadnieniom zagadnieniom SEO i pozycjonowania (Cezary Glijer, Bartek Berliński, Marcin Duraj, Mariusz Gąsiewski):
    • które czynniki tracą, a które zyskują na znaczeniu w pozycjonowaniu
    • czy white seo się opłaca
    • jak tworzyć zaplecze
    • jak to jest naprawdę z tymi updatami Google
    • pytania z publiczności
  • 20.40 – późna noc – integracja w Zielonej Gęsi

II dzień – piątek, 1 lipca, Aula VII w budynku Głównym SGH

16.00 – 16.10 – Rejestracja uczestników

  • 16.10-16.40 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Jak tworzyć kampanię na urządzenia mobilne w Sieci reklamowej AdMob

Możliwości i zastosowanie reklamy w Sieci reklamowej AdMob. O czym należy pamiętać tworząc efektywną kampanię w AdMobie?

  • 16.40 – 17.20 Tomasz Sienkiewicz WebROI

Słów kilka o tym czego nie zrobisz w Google Analytics.

Google Analytics jest narzędziem dostępnym dla każdego. Jest darmowy i elastyczny. Do tego jest obecnie najbardziej rozpowszechnionym narzędziem do analiz internetowych na świecie. Tym bardziej warto sobie odpowiedzieć na pytanie gdzie Google Analytics nie wystarcza? Jakie są wady i niedoskonałości tego systemu? Czego GA brakuje w porównaniu do innych rozwiązań tego typu? I kiedy warto zacząć się zastanawiać nad rozwiązaniami bardziej zaawansowanymi?

  • 17.20 – 17.40 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 17.40 – 18.30 – Marcin Duraj

Optymalizacja SEO stron internetowych

Na czym powinna polegać optymalizacja strony internetowej? Autor opowie o wielu aspektach budowy stron oraz mechanizmach, na które trzeba zwrócić uwagę dostosowując stronę pod aktualne wymogi wyszukiwarek. Szczególnie te elementy, które są sprawdzane przy okazji audytów SEO.

  • 18.30 – 19.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)

Strona główna serwisu – lokalizacja, cele i wykorzystanie w biznesie

Analiza używalności stron w obrębie serwisu internetowego. Jak sprawdzać, czy strona główna spełnia swoje zadanie? Jak definiować cele dla swojej strony głównej?

  • 19.10 – 19.30 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 19.30-20.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Optymalizacja kampanii AdWords w wyszukiwarce Google

Najważniejsze i mało znane techniki optymalizacji kampanii Google. Jak zwiększać widoczność kampanii, zwiększać wskaźnik klikalności, obniżać stawki?

  • 20.00 – 20.40 Maciej Lewiński MaciejLewinski.pl

Wykorzystanie Google Analytics w E-commerce

Jak praktycznie wykorzystywać Google Analytics dla sklepu internetowego? Jak analizować dane i na co zwracać szczególną uwagę?Jak określać priorytety w analizie danych sklepu internetowego?

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 50 zł (słownie piećdziesiąt złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.


Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka.

Fundacja Mam serce

Potwierdzenie przelewu może być:

  • załączane przy formularzu rejestracyjnym,
  • przesłane mailem na adres email semcamp@gmail.com
  • okazane osobiście w czasie rejestracji



Uwaga: Jeżeli ktoś chce zapisać się na oba dni SEMcampu, wystarczy jeden przelew na fundację.

Zapisy na SEMcamp

https://web.archive.org/web/20110701112755if_/http://semcamp.wufoo.com/embed/x7x3p9/def/embedKey=x7x3p9201268&referrer=

W razie problemów z wyświetleniem dostęp do formularza poprzez link.

Część nieoficjalna SEMcampu w czwartek 30 czerwca 2011


Po prezentacjach w czwartek, czyli około godziny 20.40 starym zwyczajem zapraszamy wszystkich na wspólne wyjście na piwo do pubu Zielona Gęś, Al. Niepodległości 177 (5 minut piechotką).

Komentarze i sugestie

Wszelkie sugestie, komentarze, pytania proszę przesyłać na adres semcampMALPAgmail.com lub na m.gasiewskiMALPAittechnology.us.

Co to jest SEMcamp?


SEMcamp to cykliczne, bezpłatne spotkanie osób, związanych z szeroko pojętym marketingiem w wyszukiwarkach.

W ramach spotkania odbywają się prezentacje na tematy związane z Pozycjonowaniem i seo, wyszukiwaniem płatnym i Google AdWors, analityką internetową.